Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 27, 2008

buatmu teman..


syukur ke hadrat Illahi..
Ramadhan tahun ini dah hampir ke penghujungnya...
Insyaallah Syawal bakal menjelang tak lama lagi..

alhamdulillah persiapan telah 90% selesai..
aku hanya perlu menyediakan tudung buat mama n ILs..
akan diselesaikan sebelum ahad..
kalau boleh saat2 akhir dah takmo shopping2 lagi..
Hn masih lagi nak belikan aku kasut..
hehe..
tengoklah kalau sempat menjengah ke shopping malls..
aku akan tunaikan hajat dia..

kad ucapan di atas aku tujukan khas buat teman2 di ruangan siber ini..
dengan iringan doa kalian selamat dan berbahagia menyambut lebaran kali ini..

insyaallah raya pertama aku sekeluarga di Perlis..
petang raya pertama akan pulang ke kg sebelah abah di Kepala Batas...
dan raya kedua bergerak ke kg sebelah mama di Tanjong Karang..
semoga perjalanan kami sekeluarga selamat hendaknya..

di kesempatan ini juga
aku ingin memohon ampun dan maaf
andai sepanjang perkenalan antara kita adalah salah dan silap..
aku manusia biasa..

semoga persahabatan yang terjalin di alam siber ini akan
merapatkan hubungan kita sesama insan..
amin..

0 Comments:

Post a Comment