Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 11, 2008

ceritera mereka

hi all..

wow.. lamanya tak tulis dalam blog..
huhu.. agak kesibukan di sekolah..
marking books and etc.
and there's nothing much to tell actually..

alhamdulillah harini dah puasa balik..
hehe..
setelah bercuti beberapa hari..
emememe..
bulan puasa nih takde banyak sangat akt yang dilakukan..
except for visiting some Pasar Ramadhan di kawasan sekitar..
selebihnya dihabiskan dirumah bersama twin..
makin banyak karenah anak2 aku sekarang nih.

Annisa..
she is a computer and games girl..
pantang lepa sikit harus dia buka pc kat umah tu n main game..
dan dia boleh main game dengan sendirinya tanpa di ajar..
huhu my daughter...
ni mesti kes sebab dulu ingat lagi masa pregnant..
kat kolej (office lama) aku mmg hantu main game..
apa2 gamelah..
tapi time tu game Zuma yang paling best main ah..
haha..
kan dah berjangkit dekat nisa..
game kat dalam hphone dia boleh main
citer ni dah penah aku tulis dalam blog nih..

Adriana..
she's an art girl..
so far dia amat suka bila bab mewarna n melukis..
cukup senang nak bagi dia diam..
hand her colours and papers...
harusler dia ngadap benda tuh jer..
dan yang kesiannya..
dia tak baper terror bab main game..
so most of the time bila si adik main game..
dia jadi tukang tengok n tukang sorak..
bila kami suruh bagi kakak pulak main game..
si adik akan jawab "kakak tak tau main game nih"
adoiiii siannya anak aku yang sorang tuh..

papepun..
walau aku marah macam manapun dorang..
aku tetap sayang depa...
depalah anugerah dari Allah yang tidak ternilah bagi aku..
walaupun geram dengan karenah dorang...
tapi aku tahu mereka sayangkan aku
nak tau sebab apa..

sebab bila time nak tido jer..
musti si kakak akan tido dengan aku..
dan si adik akan tido ngan Hn..
musti carik kami berdua bila time tido..
kadang2 mendengar perbualan mereka berdua buat aku sayu..

macam semalam..
dah kul 1030 tapi dorang tak tido lagi
so aku bising ler sikit suruh gi tido..
tak mau jugak..
then aku tutup tv.. tutup lampu..
terus masuk bilik..

atas katil aku tido paling hujung..
then nisa cakap dekat yana
"kakak p tido sebelah mama..
nanti abah tak muat sebelah adik"
puas ler dia susun tempat tido dengan si kakak..
dengan harapan agar muat ler abah nak tidoo sebelah dia..

hehe..
so sweet..

tapi pastu tu aku ajak kakak tido bilik dorang..
kakak pun ikut ler..
ingat si adik tak mau ikut..
sebabnya kan dia nak tido ngan abah dia..
tapi tup2.. aku tengok dia tido kat sebelah kakak dia..
so kami tido bertiga ..
then aku tak perasan bila dia bangun pi tido ngan abah dia kat blik kami..
hahaha....

macam2 ler anak2 aku nih..
huhu..

0 Comments:

Post a Comment