Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 20, 2008

hari ini 5 tahun yang lalu

aku di KMC..
telah dibedah dan selamat melahirkan Aleeya Adriana dan Aleeya Annisa..
kami bertiga di tahan selama lebih kurang seminggu di wad..
dek kerana aku demam campak dan both my twin pun suspected with that..

keduanya di asingkan dari bayi2 yang lain..
seingat aku setelah 3 hari di tahan barulah aku di bawa ke tempat anak2 aku
utk menyusukan mereka..

it's hard sebab dorang dah kena botol dulu..
tapi ku gagahkan jua..
mujur sempat jugak mereka merasa susu ibu pada hari pertama kelahiran..
itupun diperah ke botol susu..

setelah seminggu aku balik ke Kulim..
di sana aku diuji lagi kerana bekas jahitan terkena infection..
terpaksa dicuci semula..
sakitnya.. tak dapat aku gambarkan..
mujur Hn ada di sisi..

banyak perkara yang berlaku sejak itu..
namun aku bersyukur mereka terus membesar...
sakit dan demam itu aku anggap perkara biasa..
tak mungkin dapat lari dari itu..

kini aku semakin risau...
mereka semakin membesar..
tahun depan sudah akan ke sekolah...
2 tahun lagi sudah darjah 1..

i'm going to miss my little babies..
cause now you are no longer little..
i love you so much..
and i'm sorry if what i've done so far..
hurts you..

mama loves you 

0 Comments:

Post a Comment