Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 13, 2008

hasil rembatan

haha..
pe kebendalah tajuk entry aku kali nih..
hehe..
tapi mmg pun..

today we decided to go out shopping..
it's for hari raya..
we managed to get something for all four of us..

around 12 we went to Sunway City..
best gak kat sini sebab shoppping mall dia agak besar dan ada parkson..

masa kami sampai tuh..
tengah ada marhaban at astro punya program..
ada ust akhil hayy, aishah n sapa tah sorang lagi jadik juri..

benda pertama yang di rembat adalah kasut utk aku..
hehe..

eh silap..
turun bawah belikan stokin tuk twin n mama..
pastu si kakak nampak subang colour pink..
so belilah..
4 pasang.. RM10..

pakainya adalah dalam 30min pastu dah taknak pakai..
mujur aku pun suka n boleh dipakai..

then baru naik Level 1..
beli kasut baru..
aku rasa ni wedges kan..


aku bukan arif sangat bab2 kasut nih..
tapi cam ok pulak pakainya..
boleh ler dengan reganya pun cuma RM19.95..
sajer jer padahal boleh jer letak RM20...
(tima kasih Hn for paying)

then proceed to bata..
kalau tak silap aku ler.
sebab aku kelam kabut dok pegang anak..
si kembar dapat ler kasut sorang sepasang..
form bubblegummers...


aku rasa kasut ni oklah nak pakai dengan jeans..
(thanks to Hn jugak)

lepas tu baru masuk parkson..
beli baju tuk twin..
banyak jugak Hn borong baju dorang..
ada overall skirt.. shirts.. pants..
tu jer dekat RM 2++...
mahal sunggoh noo baju bebudak zaman sekarang..



dipendekkan citer.. turn bawah balik
Hn nak beli jeans...
so aku pun dapat jugak jeans sepasang..
(dah lama tak beli jeans alkisahnya)

pastu around 4pm my dad sampai dekat Tol Juru..
amik abah kat sana seblum gerak ke Jusco pulak..
abah nak bawak mama shopping kat situ..
so kami pun sambung shopping..
tapi tak banyak benda yang berkenan di hati..
Hn cakap barang dekat Sunway Cty lagi best..
so aku manage to get 2 more tops...
Hn 2 shirts and sehelai suar kerja..



hehe..
hajat dihati nak rembat kasut sepasang lagi
sebab Hn nak sangat belikan isteri dia yang comel nih kasut baru..
hahaha..
aku ada ler nampak n berkenan kat satu kasut nih..
reganya dia dekat RM 80..
masa aku tunjuk kat Hn dia cakap
"mak ai mahalnya kasut"
aku tau dia lawak jer..
tapi ntah aku macam terasa sikit then terus tak jadi beli..

sebelum balik dia tanya lagi nak ke tidak kasut tuh..
aku cakap
"takpelah carik kasut abang dulu"
"ler beli jer lah dulu kasut tadi tuh.. kasut abang takdak yang berkenan"

tapi disebabkan aku dah cam merajuk tadi terus tak mau jugak beli..
nah rasakan sekarang baru aku rasa cam nyesal jer..
nak kasut tadi tuh..
huhu padan muka aku..


sad

0 Comments:

Post a Comment