Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 22, 2008

their birthday present

selain cupcakes yang aku belikan tuk dorang..
Hn belikan dorang nih..

2 ekor anak hamster..
satu rona hitam dan satu lagi rona putih..
kami namakan dia Tom & Jerry..
sebab..
depa suka sangat citer kartun nih..

haha..
aku pun tumpang suka sebenarnya citer kartun tu..
cam kesian kekadang dekt si kucing..
tak pernah dapat nak tangkap si tikus..
tapi part paling best jugak bila keduanya bergabung tenaga..
tetiba boleh pulak jadi kawan2 kan..
(dah nama pun kartun)

satu lagi kartun yang depa suka dan aku pun suka adalah
Ben 10..
best sebab budak kecik tuh boleh bertukar menjadi 10 character yang berbeza..

selain Ben 10 n T&J, twin lani aku dok suruh tengok Big Muzzy...
aku beli dari Grolier..
ada baper keping dvd tah..
tapi depa dah boleh hafal ler citer dalam tuh...
yang paling senang ingat adalah nisa..
dia mmg hafal ler citer Big Muzzy tuh..

selain dvd ada jugak activity menggunakan pc..
aku baru introduce the first cd...
tapi sekarang cd tu dah sangkut pulak dalam pc tuh..
tak boleh nak kuarkan..
huhu..

0 Comments:

Post a Comment