Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 14, 2008

citer kemarin aku

i attended a course..
that is the reason why..
sunyi jer kan..
hehe..

oklah kursus pembinaan jadual waktu berkomputer...
benda nih mmg dah lama..
cuma nak dikembangkan ke seluruh pelusuk kawasan..
alhamdulillah GB pilih aku utk menghadiri kursus ini..
aku suka jer kalau attend kursus yang berkaitan
dengan komputer..

cuma jgn ler antar gi kerap sangat..
sebab aku risau jugak lesson aku..
walaupun aku bukanlah guru yang begitu baik..
tapi aku takut bila terlalu lama tinggalkan
aku jadi segan..
hehe

tapi esok sampai ari isnin aku kursus lagi..
kali nih berkenaan dengan PPSMI..
hopefully it is going to be interesting..
or else aku akan jadi kebosanan..

harini pi sekolah..
tetiba tadi GB kata aku jadi fasi tuk kursus kemarin..
yoyo ooo jer..
ada ke pulak jadi fasi tetiba nih..
ropanya PK aku ada bagitau GB yang aku
ada tolong2 rakan2 sewaktu di tempat kursus..
lerr..
ingatkan apalah tadi..
hehe..
aku kan suka bab menolong nih..
so aku pun tolong ler
orang yg memerlukan..

lagipun aku ada sikit kemahiran guna pc..
tu pasal aku boleh tolong..
yg lain..
kalau tak boleh..
aku akan minta orang lain ler tolong kan..

0 Comments:

Post a Comment