Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 09, 2008

dah semakin melarat..

sakit tekak sudah melarat ke sakit kepala n batuk n sakit badan..
ni satu petanda yang aku akan demam..
aku jarang nih demam..
so bila sekali nak demam mmg teruk..

yang menambahkan teruknya..
sebab aku ni hantu ais..
mmg kena minum air ais..
especially nescafe ais..
huhu dah tu camner nak baik kan..
sendirik mau ingat ler..

nih aku belum balik dari sekolah..
sebabnya ada kelas tambahan yang perlu dibereskan..
ada lagi 5 jam aku kena cover..
so harini habiskan sejam..
tak larat ler nak buat lelama..
aku kan tak sihat - buleh gitu

tadi KJ bagi aku task baru..
format the pc..
utk masukkan sistem punch card..
aku kan slow skit bab maintenance nih..
so minta tolong kawan aku waktu di KPLI..
nanti dia postkan satu dvd yang boleh tolong aku..
tak sabarnya

0 Comments:

Post a Comment