Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 07, 2008

lepas balik kerja kemarin..


lepak2 jap..
then baru kemas2 rumah..
sementara si kembar dok mandi..
boleh ler kemas rumah lebih kurang..

sebabnya petang tuh..
pak ngah aku nak bawak tok ke rumah..
dorang nak ke klinik di Pauh..
kan tok aku sakit..
so nak try berubat di situ pulak..
sebab orang dok kata doktor tu bagus..

lebih kurang kul 330 the whole family keluar ke Kangar..
Hn nak ke post office ada urusan skit..
while waiting..
me n Nisa ke KFC di tengah Kangar..
semenjak buka kat situ kami belum pun masuk..
selalu dok pi yang satu lagi tuh..

Hn ler nak makan KFC..
so tu pasal bawak sekali si kembar gi makan kat sana..
pastu sebelum balik singgah dekat Bihun Sup Spg 4..
habuan nak jamu tetamu yang nak mai..
hehe..
otw balik sepupu aku tepon..
katanya dah sampai di rumah..
erksss... suh dia tunggu sat..
sebab kami pun dah nak sampai..

sampai je umah..
terus bawak tok aku masuk..
cian dia..
perjalanan yang jauh buat dia sakit..
huhu...
mudah2an pasni tok akan sembuh..

lepas makan2..
around 630.. Hn bawak pak ngah dan semua ke klinik tuh..
aku sempat call abah bagitau pak ngah dah sampai tadi..

lebih kurang kul 8 malam.. baru Hn sampai ke umah..
katanya pak ngah dah balik..
doktor kata tulang belakang tok sedikit lari..
Hn cakap mungkin sebab terlalu banyak baring..
aku tak tau nak komen apa..
sebabnya tok mmg tak larat nak duduk lama..
sakit katanya..
kalau boleh nak baring jer..

tapi Hn cakap..
kena kurangkan berbaring..
selebihnya aku tak tau..

aku cuma boleh doakan semoga tok segera sihat..

0 Comments:

Post a Comment