Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 02, 2008

raya episod 1

salam kembali ke umah sesawang..
hehehe...


alhamdulillah..
dah pun selamat beraya..
dah pun dengan jayanya menambah satu kilo lagi berat badan aku..
dan beberapa kejayaan lain..


2 hari sebelum raya
satu hari di malam kedua sebelum raya... selepas jer solat isyak Hn ajak ke Kangar..
dia nak pi bagi cek dekat member dia..
so kami pun gerak ke bazar aidilfitri..
Hn nak beli air utk hari raya nanti..
beli air botol jer...
senang..


pastu aku jalan2 ngan adik iparku n twin..
pastu nampak satu kasut yang sungguh anggun..
haha..
murah pun murah..
so aku try test tengok muat ke idak....
okeh cantik jer masuk kaki aku...
so cakap ngan Hn dah jumpa kasut raya
Hn bagi RM50 tuk aku membeli belah di situ..
hehe..

aku sebenarnya dah tak berduit (dalam bank ada tapi dalam purse aku ada beberapa keping jer duit biru tuh ha)

so memborong ler beberapa kelengkapan lain aka mekap sikit n kasut..
sukanya rasa di hati..


satu hari di malam raya..
pagi dan petang tuh dah siap kemas2 rumah sebabnya malam tu nak gi jalan2 di bazar
di Dataran..
sajer je tau..
nak jugak kuar gi jalan2 di malam raya..
IL nak beli brooch..
so kami pun bawak ler gi membeli..
aku tak delah nak membeli apa2..
walaupun ada juga keinginan nak beli purse baru..
sebab purse yang dok guna la ni dah koyak sikit..
tapi sebab memikirkan dah banyak jugak belanja bershopping sempena raya nih..
so aku tangguhkan dulu..
sian dekat Hn kang..


ni aktiviti malam raya si kembar



okeh nanti sambung citer ari raya pulak k.. tata

0 Comments:

Post a Comment