Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 04, 2008

raya episod 3

petang raya pertama...
kami balik ke Kepala Batas aka kampung sebelah abah..
di sana sedang menanti semua ahli keluarga lah..
aku sampai jer sepupu aku dah nak balik Perlis sebab nak beraya kat sana..
sempat ler beraya kejap then terus flat..

lepak2 sambil makan nasi..
sebabnya belum pun sentuh nasi lagi hari raya tuh..
yg aku makan hanyalah kuih2 dan bihun sup..
adik ipar aku buat laksa..
tapi dek kerana dah habis so kena ler tunggu rebusan kali ke berapa aku pun tak tau..
sabar jelah..
sempat ler aku merakamkan beberapa keping gambar raya..
walaupun tidak berbaju raya tapi mood raya tuh masih ada..
tok aku masih belum berapa sihat..
tapi sebab semua pakat ada di rumah dia cukup seronok..
aku harap tok akan segera sembuh..
dan dia akan terus gembira bersama anak2 dan cucu serta cicitnya..
malam tuh ada jugak ke rumah adik-beradik sebelah abah..
beraya lah kan apa lagi..

balik je dari beraya..
semua dah flat gilorr..
so pe lagi bantai le tido..
satu yg aku regret sikit..
tak sempat nak amik gambar beramai2 bersama keluarga di sebelah abah nih..
hmm..

0 Comments:

Post a Comment