Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 14, 2008

Sudah insaf...

okeh aku dah insaf dah..
takkan lagi blog guna hp aku tuh..
wpun aku belum tahu lagi berapa yg aku harus bayar..
tapi cukupler..
sebelum aku tersandar tengok bil biarlah aku stop kan..

haha lagipun..
aku dah dapat toy baru..
aku berterima kasih benar dekat Hn..
sebab rezeki dia tersangat murah bulan nih..
so aku dapat banyak adiah dari dia..
haha dia cakap ni hadiah sempena our anniversary..
hphone yang dia bagi tuh sempena birthday aku..
so da new broadband is for our anniversary..
haha cam tak caya jer kan..

alkisah bila citer nak beli broadband ni kuar..
sama jer dengan apa yang aku baca dalam blog vp..
hehe..
bila Hn cakap the reason why dia belikan bband nih..
terus aku teringat content dalam blog akak vp..
hehe Hn cakap tujuan dia beli sebab nanti bila perut aku dah besar
dan aku dah tak larat nak gerak so senang ler ada bband nih aku
boleh jer surf internet dari mana2.
haha..
cam sama jer kan idea dia ngan abg laloque..
haha..
apapun..
thanks alot dear..
this month has been the most interesting month for me..
walaupun mood aku tak baper nak ok ke memanjang..
tapi dah dapat dua benda nih aku pun happy ler sangat..


aku ada amik gmbr guna hp tapi bluetooth laptop aku ada problem so aku cilok jer dari yahoo..tapi Hn cakap aku punya baru sikit sebab bukan rona biru or merah.. tapi warna nak kata pink cam maroon tapi kaler dia ala2 metalik gitu...

0 Comments:

Post a Comment