Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 20, 2008

Citer aku...



pepagi tadi dah sibuk kan diri menjelaskan bil yang perlu..
pas zuhur nih Hn nak bawak adik aku yang sorang tuh gi tengok Rugby..
have fun yeah..

while i'm doing this..
the twin is playing their game...
ps abah dia punya..
dorang dah terror main..

owh nak citer pasal ari khamis arituh gi scan..
alhamdulillah semuanya ok..
walaupun aku berharap akan dapat gambar scan tuh..
tapi tak dapat ler pulak..
agaknya klinik kerajaan mmg tak bagi kot kan..

masa nak scan tuh..
doktor tanya masih sakit ke tempat operation dulu..
mana de dah..
dah 6 tahun kan..
so dia pun mulakan proses scan...

hehe..
guess what..
i saw the baby kicking...
betul ke ek..
cam tak caya pulak..
yelah it seem small enough..
tapi dah menendang gitu..
the doc pun terkejut..
haha..

so dah check segala bagai..
confrim the due date is the same..
so doc tanya
"Plan nak bersalin di mana nanti"
aku senyum jer n jawab tak tahu lagi..
then doc tuh cakap
"Yelah awal lagi.. ikutlah mana sempat kan"
hehe..

gambar nih hanyalah selingan.. sebab aku tak dapat gambar scan baby aku...

0 Comments:

Post a Comment