Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 21, 2008

on the 21st

well since it was my birthday..
we did plan to go out..
but due to my not so good condition plus..
wedding here n there...
plus the laptop is 'demam'

so plan utk kuar lebih awal terpaksa di tunda ke lewat petang..
huhu..
so sad..
there goes my shopping treat..

but anyway..
around 6 we managed to go to JJ..
hehe..
plannya nak gi beli few tops and watched movie..

reached JJ around 715pm..
terus gerak gi carik surau dulu..
sebab nak solat ler kan..
pastu gi Pizza...
belanja the whole family..
hehe..
Hn yang belanja..

pastu sempat ler masuk JJ kejap jer dalam half n hour..
sebab movie kul 9..
half n hour mana sempat nak shopping..
huhu..
sadis sungguh...
adoiiiillla susah ker shopping nih ek..
sebabnya tiap kali aku plan nak bershopping harus tak dapat...

then terus naik tengok Bolt..
bebudak nih suka lah..




haha..
siap pesan masa nak balik tuh nak carik cd citer dog..
haha..
anak2 aku..
bertuah sungguh ler dorang..

aku dulu tak ingat pun baper kali jer mama n abah aku bawak gi tgk wayang..
tapi itu dulu kan..
mana nak sama dengan sekarang...

otw balik umah..
mama pulak belanja supper..
haha...
supper yang agak heavy..
aku makan bihun goreng..
then mama minta abiskan kuay teow sup..
sedap jugak..
silap tak order..

papepun that's what happen on my birthday..
takdelah sadis sangat..
tapi apa yang aku harapkan tak kesampaian..
huhu..

0 Comments:

Post a Comment