Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 01, 2009

cerita semalam..

kami sekeluarga (plus MIL and 2 SIL) pegi celebrate bday my MIL..
kami bawak semua gi makan2 di kola perlis..
Hn suka pi satu kedai nih sebab sotong goreng tepung dia sedap..

so lepas maghrib..
kami siap2.. then terus gi amik the rest of the family..
and off we go..

kat sini lah tempat kami makan.. kedai dia nama Lynda (kalau tak silap) mmg takde view cantik ler sebab semua nak makan sedap.. 
haha..
Hn order ikan siakap masak tiga rasa, ketam buat sweet sour, ada sotong goreng tepung, kailan ikan masin and oso kerang bakar (katanya tuk tambah darah aku)..



so melantak ler dengan jayanya.. tapi Hn pulak takdak selera nak makan.. haha.. pening kepala katanya.. duhhh.. sian hubbyku.. dia makan pun sikit jer.. tapi yang lain makan mmg dengan begitu bergaya sekali..

kami idakler beli kek ke hapa.. cuma belanja makan jer.. kira oklah kan..  lepas dah abis makan.. dekat kul 10 ler jugak baru kami balik.. semua dah kekenyangan dan alhamdulillah syukur atas rezeki yang Allah kurniakan...

sepatutnya pagi nih aku kena pi sekolah.. ada pendaftaran pelajar tahun 1 dan pra sekolah.. tapi aku tak pi pun.. badan aku rasa sedap n sakit belakang... Hn pun pergi ngan twin jer uruskan pendaftaran pra sekolah dorang.. aku terbaring jer atas katil... then bila rasa dah ok sikit baru aku gagahkan bangun n buat kerja rumah sikit.. 

hmm.. sekolah dah nak buka nih.. hopefully aku masih bertenaga tuk mulakan proses pengajaran.. sebab tahun nih aku handle kelas yang boleh tahan 'ganas'.. papepun all the best to me...

0 Comments:

Post a Comment