Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 28, 2009

ingatkan apalah haiii


ememee
able to get connected to the line again...

pape tah aku nih

hmm baru je lepas lunch...
mujur adik aku balik..
sebabnya kelas dia ropanya nan ada pagi tadi
so around 11 dia ada di rumah

aku minta tolong dia belikan cendol pulut

credit to Yahoo Image Search
teringin nak makan...
hehe
kuarler dia gi beli...

aku ingatkan dah takde sebab mcam dah tengah hari kan..
tapi ada jugak rezeki aku nak makan...


sedap...
mmg dah lama kedai tuh buka kat situ
dari zaman aku sekolah rendah lagi dah ada
dulu gerai kecik jer
sekrg dah besar
aku suka cendol pulut dia...

hehe
tapi idak ler ada gambar nya ye
nanti2 kalau aku lalu situ aku amik gambar..

perut aku pun dah sengkak sangat nih..
nak rehat jap
adiosssss

4 comments:

  1. salam rindu..4 ari tak jeguk blog iena :D

    ReplyDelete
  2. uiks kak su....tetiba kkak long plak teringin nak mkn cendol....

    ReplyDelete
  3. mya: hmm mmg sedap.. sekali makan teringin nak lagi

    Ena: erksss.. yeke.. besalah ari cuti jarang yang membuka blog...

    Kak Long : jom ler makan.. sedap wooo.. kak long dah balik KL ker

    ReplyDelete