Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 10, 2009

of me n the kids..

what shud i write..
hmm..

ni tengah dok tengok twilight..
buat kesekian kalinya..
twin dalam bilik depa dok tengok citer kartun pe tah..
ala selagi channel phdc or cartoon network tuh ada..
selagi tulah depa boleh mengadap tv..


so bilik dorang dah berwajah baru ler lebih kurang..

susun katil layout L so nampak ler luas skit bilik tuh..
letak tv n desktop dalam tuh..
tapi komputer tuh dah jarang on..
sebabnya dorang dah jemu
kot main game komputer tuh..


n owh..
this is my tummy now..
gambar sebelah kanan tu jelas sikit..
compared to the left one..
n nowadays i really like to eat oranges..

kekadang tuh sampai 4-5 biji sehari..
ya allah..
risau jugak yelah kot2 ada kesan kat baby ker..
tapi aku suka sangat..
nak buat camner ye..
agak2 ok ke aku makan oranges selalu gitu..
nak nak sekarang nih kan dah CNY..
so limau mandarin cam easy to get..


haha..
baru je on Thursday Hn beli..
rasanya 2kg..
arini.. dah nak abis dah..
yang tinggal hanyalah oranges yang kecik tuh..
aku tak baper berkenan yang kecik tuh..
cam tak puas je makan..
hahaha...


n satu lagi..
aku rasa sekarang aku mungkin perlukan ini..
i got this picture from Iza's blog..
yolah waktu tuh aku tak tau nama pe benda alah nih..
aku godek2 blog Iza n jumpa ler..
so then aku surf the net to find the pictures..
hehe..

most of my baju kurung.. dah tak boleh pakai lagi..
so terpaksa ler cari baju yang besar sikit..
mujur my mom ada sponsored beberapa helaian utk ku pakai..
thanks mom..

baju maternity aku yang dulu tuh..
rasanya tak sesuai tuk di pakai ke sekolah..
so maybe i need to get something new to wear to school..

0 Comments:

Post a Comment