Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 20, 2009

Problem....

hi all..
seperti yang aku bgtau aku ada check up arini...
so kul 8 pagi tadi aku pun gi ke klinik dengan drive GL..

aku sampai orang dah agak ramai tapi takpelah
sebab aku dah pun maklum kat sekolah yang aku akan lewat
sikit sebab gi klinik...


so rutinnya cam biasalah..
cek air kencing.. then timbang berat..
2 kali aku kena timbang sebab nak kepastian..
nurse tu heran sebab pa berat aku naik banyak sangat..
aku pun terus cam confuse seketika..

so takpe dia check pulak tekanan darah..
ok jer...
so utk pengetahuan korang..
last month berat aku adalah 64kg..
n this month berat aku sudah naik 3 kg..

mmg aku pun rasa aku semakin berisi n berat..
so memandangkan nurse tu pun takde cakap pape lagi
n terus jer suruh aku gi amik darah..

proses amik darah pun ok..
tunggu lagi..
masa nih dah kul 9 lebih..

mmg orang ramai tul..
then giliran aku pun tiba..
masa tu Hn pun sempat antar capati tuk sarapan pagi aku..
tapi aku tapaukan jer tuk dibwa ke sekolah..
mujur pagi sebelum kuar aku sempat makan cereal n minum susu..



k..
dah masuk bilik..
nurse tuh suruh aku baring sebab dia nak check perut aku..
hehe sempat lagi bagitau aku yang anak dia pra sekolah sama ngan twin..
then dia cakap.. 
'jgn buat keras perut nih, nanti susah saya nak ukur'
aku senyum jer.. sorry tapi aku geli sikit n rasa sakit masa dia
dok picit2 tuh..
then dia ukur segala bagai..
kiranya ukuran tinggi rahim aku sekarang dah 21 cm..

pastu dia suruh aku turun dari katil tuh..
utk sesi temubual pulak...









0 Comments:

Post a Comment