Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 04, 2009

satu hari lagi...

hi all...
well i've one more day to relax..
and tomorrow school will be opening again..
for a brand new semester..
haha...

while writing this..
am watching AADC..
ingat lagi ke citer apa...
yup Ada Apa Dengan Cinta...
dah lama dah citer nih...
tapi aku suka bangat sama ini cerita..



ingat lg masa cerita nih dok popular...
aku masih di Ipoh..
yup as a new lecturer at AIM Ipoh...
masa tuh aku agak rapat dengan student aku Semester 5 DIM..
aku rapat dengan sorang student aku yang sebaya aku..
haha...
jahat tul lecturer nih...
baik ngan student..
tapi tak jahat kan... adatler baik ngan student kan..


so dia adiahkan aku citer nih...
yelah dulu kan zaman cd2...
so bila aku bagitau dia yang aku suka citer nih...
dia usahakan burn citer nih n bagi dekat aku...

how nice kan....
bila dia tau aku nak kenduri..
dia plan ngan bebudak kelas datang ke majlis aku...
huhu
terharu sangat..
papepun..

sekarang aku dah lost contact dengan bebudak tuh..
kiranya yang masih contact tuh adalah sorang dua jer...
aku doakan semua student aku..
berjaya dalam kehidupan mereka..

kalau ler citer nih kuar waktu aku bercinta ngan Hn dulu..
harus aku ajak dia gi tengok citer nih...
sebab aku suka sangat citer2 gini...

how nice..

0 Comments:

Post a Comment