Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 03, 2009

so here goes..


apa benda yang aku buat arinih..
haha..
banyak wooo..

seawal pagi tadi dah mula kemas2 rumah..
basuh baju n sidai..
memandangkan Hn ada meeting so idak ler dapat dia menolong..

then around 2 pm..
kami sekeluarga ke satu wedding yang agak grand..
haha..
kawan sekolah Hn...
kawin dengan awek lama dia dah dekat 14 tahun dorang kawan..
kiranya menurut Hn awek tuh..
dulunya adik angkat Hn..
dia yang rekemenkan dekat kawan lelaki dia tuh..

syukurlah dorang pun dah selamat diijabkabulkan..
aku suka tengok wedding nih sebab..
very nice and simple jer..
tapi grand..
bagi akulah kan..



tak sempat aku nak amik gambar banyak2 lagi especially ngan pengantin
sebabnya we are expecting my uncle to arrive from Bangi..
so kelam kabut ler skit memandangkan umah pun belum abis kemas..
(tu pun kemarin dah amik Indon minta kemas kan rumah)
okeh nih gambar the twin masa kenduri tuh
pas dah sampai umah.. then sambung kemas rumah..
hehe.. sebenarnya kami mengubahsuai kedudukan perabot alkisahnya..
tu pasal tak siap2 mengemas..
yelah nak siapkan bilik tuk twin..
so dengan harapan pasni twin akan tido di bilik dorang sendiri..
dah alang2 kemas bilik dorang so kemas ler sekali..
living room n oso the dining room..
sebelum nih makan sokmo kat ruang tamu
walaupun ada meja makan semua kan..
tapi tulah semua makan nak ngadap tv..
tapi tadi dah berlaku perubahan..
makan di ruang makan..
haha..
nilah hasilnya.. tapi belum siap lagi masa amik gambar nih...
sekarang dah kemas so cam lega sikit..
sampai sakit kaki2 punyalah pulun aku dok buat kerja..
hopefully baby aku okeh..
then pastu time tuk masak pulak..
yelah orang nak datang kan..
Hn dah cakap masak simple jer.. 
so aku decide tuk buat tomyam ayam, goreng udang n goreng ikan..
haha so simple..
(aku kan tak pandai masak)
ignore the bground of the pictures cause its not related at all...
then Hn dapat call..
it's from my uncle..
saying that he cannot make it due to his BIL passed away..
innalillah...
so mujur ler Hn dapat call tu awal n aku belum sempat masak beria..
apapun aku doakan my uncle n family had a safe trip back sebab masa 
call tuh dorang dah pun sampai Bukit Merah..
takpelah..

0 Comments:

Post a Comment