Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 10, 2009

tengah hari tadi..

pas balik dari SBT...
(owhhhh aku bawak twin pi sekali)
sampai je rumah..
tukar baju segala.. terus masak.. tetiba aku rasa sangat lapar..
(ler nih pun rasa lapar sikit)..

masak sempoiii jer.. sambal sotong, sayur bayam n goreng ayam n ikan skit..
aku ingatkan Hn makan di tmpt kursus..
tapi ropanya dia balik umah jap tuk makan..
hehe mujur aku masa nasik lebih.. n lauk pun sengaja aku lebihkan..
yolah kalau setakat aku n twin..
bazir jer masak banyak2...

sebelum makan..
aku solat dulu..
senang sikit.. kang pas makan rasa berat pulak badan nih..
so dahulukan yang penting dulu..

then..
makan2...
hehe..


around 3 something..
Hn angkut twin gi tmpt kursus dia..
so lepak ler aku sensorang di rumah..
sambil layan citer2 yang aku suka tengok...



antaranya...



citer2 nih kena tunggu twin n Hn tak tengok tv baru aku leh tengok..yolah..kalau time dorang nak tengok citer.. soheh ler citer dorang kan.. so time dorang takde baru aku leh layan citer nih..

0 Comments:

Post a Comment