Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 05, 2009

their first day...


at school...

erkssss aku tak tau camner keadaannya..
sebab bukan aku yang antar..
Hn yang uruskan..

aku sempat call kul 8 lebih..
Hn cakap semua ok..
dia pun dah balik ke sekolahnya..
dia cakap cikgu tak bagi tungguh..
lagipun dorang segan sebabnya dorang berdua jer (Hn n his friend)
yang pakai kemeja bagai..
duhhh..

papepun aku rasa twin ok jer..
sebab dorang pun dah penah merasa masuk kelas pra
masa aku di Besout dulu...
so hopefully they love their new school n friends..
insyaallah satu hari aku akan ke sana tengok dorang..




layan gambar dorang di awal pagi yang hening..
hehe..
xcited amat masa nih nak pi sekolah...
pas aku balik sekolah...
pi lah amik dorang kat sekolah Pasti..
ropanya dah tertido anak2 daraku..
so aku terus kejutkan dorang..
walaupun cikgu dia suruh aku duduk dulu...
masa tuh dia dok layan sorang waris nih..
hehe..
bebudak nih bila aku kejut terus jer bangun..
n aku cakap nak balik umah..
bangun.. angkat beg.. then salam ngan cikgu.. terus naik kereta..

1 comment: