Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 10, 2009

what i'm good at...

hmm..
kena tinggal sensorang di rumah..
Hn bawak twin g Timah Tasoh..
bebudak pengawas ada program kepimpinan...

so aku malas ler nak gi..
lagipun bukannya ada pape yang aku boleh buat di sana..

pagi tadi ke sekolah..
SBT dah mula..
so tadi cuma kelas introduction..
aku belum sempat nak prepare material..
semalam sibuk redo jadual sekolah...

alhamdulillah dah siap..
cuma nak tunggu PK n GB semak..
aku rasa cepat pulak siap kali nih..
hopefully kurang ler silap..
sebab aku cam dah malas nak ubah lagi...

kalinih aku ajar BI jugak..
30 jam seminggu..
antara yg paling byk..
tapi mujur cuma dua level je..
year 3 n 5...

yg penatnya cuma kena naik turun tangga..
tapi redha jelah....

akak yang jadi guru data tuh pun dah suruh aku siap sedia
utk amik alih....
katanya aku cekap sikit bab komputer..
so musti senang..

yolah tuh..
aku rasa kelebihan aku..
aku cepat tangkap skit kalau bab application software..
tapi jgnler harap kat aku tuk bab maintenance..
hancusss...
GB pun akui..
sekolah kami cikgu2 dah boleh guna software2 sedia ada..
cuma kami kurangnya dekat orang nak maintenance hardware..

okeh..

0 Comments:

Post a Comment