Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 16, 2009

aktip ler baby aku nih..




salam...

eh korang....
apa ek..
aku nak tulis...

owh ye..
pasal baby dalam perut aku nih..

hehe sekarang kan aku baru je 5 bulan lebih dah nak masuk 6 ler minggu depan..
so kan..
setakat harini...
aku rasa pergerakan baby aku amatler aktip..

semedang jer aku rasa baby dok bermain2 kat dalam perut aku..
hehe..
mcam sekrang tengah aku menaip nih..
boleh rsa dia dok tendang2 sana sini..
hehe..
aku suka tapi kekadang tuh sakit sikit bila dia mula bergerak..

papepun..
rasa cam penuh jer perut aku sekarang nih..
serious..
dekat sekolah pun..
ramai yang cakap perut aku lagi besar dari
perut sorang lagi akak yang dah 9 bulan..
akak tuh menunggu hari jer...
tapi kecik jer...
(idakler kecik sangat.. cumanya perut aku lagi besar dari dia)

camner tuh...

ish kalau ler aku ada scanner kan..
nak jer aku scan perut aku tiap kali baby aku gerak..
aku nak tengok apa lah si kecik aku buat dalam perut tuh...
apapun aku mendoakan yang terbaik buat anak kecil aku nih..
tak lupa jugak buat adriana n annisa...



3 comments:

  1. hehe.. best kan.. bila baby dok tendang2 cenntu... mima dah scan ke bby apa? minta2ler bby boy..

    take care yerk...

    ReplyDelete
  2. rasa senak sgt bila bby tendangkan..tapi kan seronok sgt bila dpt rasa pergerakan bby kita kan :D

    ReplyDelete
  3. Eera... dah scan itu hari tapi tak nampak pun jantina baby sebab masa tuh kecik lagi baru baper bulan ek...
    insyaalah nanti bila dah scan iena bagitau... haha..

    best mmg best tapi erksss terkedu jugak kadang tuh...

    Ena... tulah pasal... senak semacam jer... tambah2 kalau kekadang tuh di mengeliat ke apa.. rasa keras jer dalam perut... adehhh..

    tapi cam best jer bila rasa pergerakan dia

    ReplyDelete