Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 21, 2009

Baju bajan si kembar




okeh..
kalini takdak kot gambar..
sebab kalau ada pun aku guna gambar yang sama jer dengan yang aku tulis dalam

so kalau korang nak tengok gambar klik jer link tuh..

hehe..
aku nak sambung citer gi jalan2 nih..
sebab aku pun tak story sangat dak..
cuma aku bagitau aku pi sebab nak beli bebrang kelas..

alkisahnya..
kami ke sana juga tuk dapatkan baju2 tuk dipakai twin..
kiranya baju tuk gi sekolah Pasti n main2 petang2..
yolah depa la ni giat dok bersukan petang2..

so Hn yang beria nak belikan baju n suar dorang..
hehe sampai2 je di Giant...
dekat entrance dia.. ada buat stock clearance...
baju budak n suar cuma dalam rega RM 3.99 - RM 8.99 jer kalau tak silap..
haha..

Hn amik baju tido, suar sorang 3 lai, pastu nak amik t shirt cam tak muat jer..
so itu jelah tuk dorang...
sebelum masuk membeli belah di dalam Giant..

hehe...



0 Comments:

Post a Comment