Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 11, 2009

balik awalllll... sonoknya

eh tengok kul baper aku balik sekolah arini..


hehe..
jarang wooo nak boleh sampai umah time nih..
kalau ari jumaat pun..
koman2 dekat kul 1 jugak baru aku sampai..


hehe
the reason is..
SKTT balik awal sebab at 2pm
we need to attend kejohanan sukan peringkat kawan Tambun Tulang..
haha..
di mana..



di stadium utama, Kangar..

so aku sempat le lepak kejap..
sambil makan ini..



haha..
akhirnya dapat makan betik..

yang aku dok teringin nak beli dari arituh kan..
yesterday baru dapat..
haha..
nikmat jer..


around 215pm aku dah siap bagai..

aku pakai selendang yang beli dgn kak Illa itu hari
Hn dok mandi n solat..
pastu kami chow ke Stadium...

twin dekat umah tok dia..


pose sat dalam kereta
time nih tudung aku pakai dah lain bentuknya..
haha kan aku dah cakap aku nih cepat bosan...
so dalam stadium tuh jugak..
waktu dok tengok bebudak lari..
aku pusing2 tudung tuh..
haha...
gambar budak sorang tuh..
student aku..
mujur ko rajin Qayyum.. so teacher datang bagi sokongan..
kalau ko geng yang segan..
tak mau teacher sokong...
haha..
takde lah lawak jer..
semua aku sokong..
tapi geram jer tengok team 4x100 sekolah aku..
dok menunggu orang pass baton..
taknak langsung usaha jarakkan diri
tapi apa pun dorang dah usaha kan..
esok ada lagi...

0 Comments:

Post a Comment