Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 05, 2009

bila depa buat kerja rumah


hehe..
ni gambar aku amik masa dok suruh twin siapkan kerja rumah dorang..

haha..
si kakak siap nangis2..

adehhh..
sian pulak dia..


tapi aku ingat dulu pun masa zaman aku sekolah..
lagilah selalu aku nangis..
yolah abah aku garang wooo..
silap sikit je naik ler tali pinggang..

tapi aku syukur sebab ke'garang'an abah lahaku boleh sampai ke tahap nih..
walaupun idak ler jadi orang yang terlalu berjaya
tapi aku bersyukur aku dah berjaya ke tahap ini..

n owh..
bilik dorang pun aku dah ubah sikit kedudukan katil tuh..
kalau aritu ada satu katil di sebelah tingkap..
sekarang aku rapatkan katil adik/kakak ke dinding..

biar senang skit angin masuk kot tingkap tuh..


tapi tulah masalah skrg nih..
kat kawasan aku di landa hujan habuk hitam..
hasil pembakaran hampas tebu kalau tak silap aku..

so mmg kena rajin menyapu n mengelap ler



1 comment:

  1. sama la ayah ena pun garang gila..salah sikit confirm kena rotan..zashhhhhh berbelang la kat tapak tangan..takut skit la ngan ayah..

    ReplyDelete