Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 05, 2009

cerita mereka berdua



ingat tak entry yang aku baru je tulis pasal bawak twin gi sekolah
aku masa waktu petang tuk latihan rumah tuh..


alah takpe takyah ler carik pun..saje je..
ni gambar yang aku amik waktu tuh..
dengan panas lip pop..lip pop..haha..duk jugak kat tengah padang...
sekadar bagi sokongan..


sebab aku tak larat dah nak berdiri lama2

si kakak..
mmg tak boleh jumpa color ngan kertas..
di bawaknya warna aku dari bilik atas ke tengah padang..

tu tengoklah hasil kerja dia..
dia mmg suka bab warna2 lukis2..


aku suka tengok dia lukis gambar orang dulu..
comel jer...

ni antara hasil kerja dia yang aku tampal dalam bilik dorang..
haha..
bukanlah hebat mana pun..
tapi sebab kakak sendiri yang pesan setiap kali dia lukis
dia musti suruh aku tampal dalam blik..
tapi ada yang aku lupa..
si adik..
hmm she is not into coloring n drawing sgt..
dia lagi suka explore sana sini..
n main game..
hp aku ler jadi sasaran dia..

0 Comments:

Post a Comment