Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 27, 2009

checklist...


SALAM...

eh korang ingat tak aritu kan aku dok sibuk2 carik checklist tuk bebarang baby 
yg diperlukan..haha..
yolah dah 6 tahun kan takdak baby kecik dalam family kecik aku nih..

so yesterday my dear SIL aka Puan Nurul Diana..
telah share dengan aku her checklist..
which for me is quite complete ler..

yolah aku dulu pun mana de checklist cam gini..

ni aku nak share ngan kroang...
tapi yang nih aku belum edit..

yang aku punya versi aku edit masuk dalam Excel..
ntah bab2 table nih aku lebih suka guna Excel dari Word..

so korang...
tengok2 jelah ek..

kot ada yang nak save jer..
aku tak kisah...

boleh kan Nurul (hehe lupa laks minta izin ngan tuan empunya list)








3 comments:

  1. no problem sis .. dulu member online Fynnaz bg checklist tue ... so share2 dgn org lain ;-)

    ReplyDelete
  2. checklist ena dh ke maner terbang heheheheh

    ReplyDelete
  3. Diana n Ena.. tulah bila ada checklist nih cam terkawal ler sikit pembelian.. haha.. yeke..
    tapi semalam terbabas pun sikit jer..

    yang lain semua beli ikut list..

    alhamdulillah dah ada serba sikit dah barang2 tuk si kecik nih..

    ReplyDelete