Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 11, 2009

haluuuu....

lama tak buka blog kengkawan sekolah aku..
tadi gi jengah ropanya aku telah di tag oleh Puan Wan Nur Intan..
haha..

so here goes...


Here are the rules
-List these rules on your blog.
-Share 7 facts about yourself on your blog.
-Tell 6 unspectacular quirks of yours.
-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
-Link the person who tagged you.-Leave a comment for each blogger.


okeh kena ikut rules ye tuan2 dan puan2

rule no 1- selesai (sudah di paste kan)
rule no 2

7 facts about yourself

1. aku anak sulung dari 4 adik beradik (2 pompuan dan 2 laki)
2. sekarang aku adalah isteri kepada Hn, ibu kepada 2 puteri kembar dan sedang mengandung anak ketiga
3. aku hantu nescafe ais ( tapi sejak pregnant nih aku kurangkan skit.. and change to Radix - sebab disarankan oleh orang HPA sendirik)
4. antara aku 4 beradik.. skrg aku yang paling rendah.. so kekadang tuh orang selalu anggap aku nih adik kepada adik2 aku.. uuuu i like
5. aku rasa aku ada 2 identiti.. when i'm with my family i'm totally a different person (UUUU scary)
6. aku tak boleh bosan or tension.. harus barang dalam rumah aka perabot berubah tempat
7. aku suka kuay teow bandung...

okeh rule no 2 - selesai

6 unspectacular quirks

1. aku seorang yang suka memendam rasa.. serius it is not a good thing to do..
aku penah mengakui perkara nih masa aku di BTN dulu.. dan fasi nasihatkan aku untuk cuba luahkan setiap ketidakpuasan hati aku.. (the reason why i have this blog i guess, some of it are here)
2. aku gila garang dengan anak aku.. serious kekadang aku naik takut dengan diri aku sendiri.. dan kekadang aku boleh buat dunno jer ngan dorang ( what a mother )
3. i plan to save my money but i just couldn't.. ( very bad thing - musti berubah dari sekarang )
4. aku cepat sangat rasa bosan..
5. aku mampu ubah perabot dalam bilik tidor aka katil, lemari baju, tanpa bantuan orang lain ( haha.. tolak je kan bukan susah pun)
6. aku tak suka sangat memasak....

okeh rule no 3 - selesai

Tag 7 people

adeh honestly aku pun tak tau sapa yang dah buat n sapa yang belum buat..
so kalau nama korang tersenarai n korang dah buat abaikan jelah ek..

1. Ena - hehe buat ena....
2. An - ish tak tau le dia baca ke idak blog aku
3. Leed - leed tengah sibuk tapi kalau free boleh buat ek
4. Babe - she is in hiatus.. but if u are back.. feel free to do this
5. Nurul - nurul dah buat ke belum tag nih
6. Akak Red - ishhh tak pasti lak akak red buat tag or not 
7. Kak Long - kak long kalau rajin buat nooo

0 Comments:

Post a Comment