Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 03, 2009

is it me or what...

ikutkan nak update semalam..
tapi bila dah start buat kerja berkaitan sekolah..
aku terus tak teringat nak update n takmo tido lewat punya psal
so aku tak update le pape..

hehe..
semalam sempat ler tengok2 my twin buat homework..
sebelum nih tak pernah pulak cikgu depa bagi homework..
tapi semalam ada..

adeh..
adakah kerana aku pregnant..
aku cepat nooo temper..
i know i shouldn't expected the twin to know like everything..
yolah dorang pun baru je belajar kan.
tapi bila dorang buat kerja tak menepati kemahuan aku..
aku mula bising.. marah2 dekat dorang..


i'm feeling the same thing when i'm at school..
dahle ngajar kelas yang satu nih..
bebudaknya ya Allah..
klau anak aku lah
mahu aku piat2 telinga tuh..
tapi mujur anak orang..

boleh aku tengah marah2..
depa dok main tolak2 dok 'hang.. aku'...
adehhhh bertambah naik angin aku..
rasa cam nak pecah perut aku memarah tadi..

huhu.
camner nih..
takkan tetiap hari aku nak marah2 kot..
kalau tak marah or tinggikan suara..
jgn harap ler dorang nak dengar aku cakap..
lagi dorang dok main ada..

meaning aku masih gagal dalam class control..
what shud i do..

adakah ini dek kerana aku pregnant or mmg aku fail bab control class...



camner ye..


0 Comments:

Post a Comment