Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 07, 2009

Jom explore....

jom pi sini....

PhotoFunia




cam best jer main tempek2 gambar...

tu header tuh aku buat guna PhotoFunia...
pastu edit n combine guna Photoscape...
then upload ke blog...

hahah...
kekdahnya nak edit guna photoshop... aku dah kehilangan installer
Adobe Photoshop...
lagipun aku tak baper kreatip nak edit guna photoshop nih...
walhal dulu dekat 2 tahun jugak aku ngajar photoshop kat
bebudak DIMM Ipoh...


haha...
setakat nak buat simple nyer editing boleh ler...
tapi skrg aku dah segan...
jom tengok beberapa hasil PhotoFunia aku yang tak seberapa...
tapi kira oklah kan...
orang dah sedia kemudahan


gambar yang tertera adalah gambar sewaktu aku ke kursus jurulatih senamrobik..
waktu nih aku masih kerja di Alor Star..
hehe.. cantiknya kasut itu..
ni pulak gambar masa kami gi Taman Ular..
hehe..
ler kecik plak gambar nya..
takpelah..
ala2 gambar duduk dalam galeri pulak
ni last lah..
lambat noo nunggu nak process gambar tuh..
hehe..
enjoice....
haha...

0 Comments:

Post a Comment