Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 06, 2009

Malam ini kasih....

aku bukannya nak masak sangat..
yolah..
tak daya dah nak berdiri lama2..

so balance nasi tengah hari tadi..
aku cuma buat nasi goreng..
yolah yg nak makan cuma aku ngan twin jer..
Hn mmg dah tak makan malam..
dia nak turunkan berat badan dia..
haha..

dok dengar mmg dah turun..
bagus2..


hehe..
satu lagi reason aku malas nak masak beria sangat..
adalah dek kerana..
Hn akan menggunakan kuasa vetonya utk menggunakan dapur
pada malam hari..
the reason..







hehe..
we're back
at menggoreng fries..
walaupun cuma 6 bungkus jer satu malam..
tapi ok lah kan..
Hn take over everything..
aku cuma tolong sikit2 jer..

so duit untung goreng fries pun aku tak guna sangat ler...
sebab dia yang bersusah payah kan..
(hehe.. tapi mmg duit tu Hn gunakan tuk kami juga)

0 Comments:

Post a Comment