Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 03, 2009

Netball??!!


ari khamis nih..
sukan kat sekolah aku..
mmg cam kelam kabut sikit sebab nak kejar date
utk sukan peringkat kawasan..

mengikut s/u sukan..
mmg tak buat grand ah sukan kali nih..
maybe takde pun decorate2 rumah sukan bagai..

suma buat acara2 penting jer..
so Khamis nih pagi hingga petang..
acara saringan dah akhir tuk Tahap 2 dan 60 m pecut Tahun 3..

tadi petang last training tuk setiap rumah sukan..
aku pegi jugak..
yolah..
sebelum cuti raya cina aritu aku tak gi..
so kalinih harus ler gi tolong rumah sukan aku..

bukan buat pe sangat pun
cuma tolong bagi sokongan kat bebudak rumah sukan..
nak suruh aku select bebudak..
yolah ni tahun pertama aku bersukan bersama dorang..
so manalah aku kenal bebudak mana yang sesuai tuh each event..

hehe..
insyaallah akan ada task baru menyusul kemudian..
akak2 kat sekolah tuh minta tlg tengok2kan bebudak Netball..
duhh sukan yang aku tak baper berkenan..
tapi aku tak boleh tengok kalau bebudak main sambil lewa..
n ikut sedap main jer..

so tadi sementara tunggu training rumah sukan..
bebudak train netball..

bising je mulut aku..

yolah..
main mcam tak tau mende jer (aceh macamler aku nih terror)

haha..
papepun wait for the update

0 Comments:

Post a Comment