Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 15, 2009

Sabtu sekolah ganti... sukan

owh aku nak story sikit pasal sekolah kemarin..

sekolah aku ganti lagi..
yolah kan raya cina kami cuti sakan...
so kenalah ganti..

tapi no lesson...
sebab sukan bebudak tahap 1..
aku yang agak kepeningan sebab kena redo the timetable..
gagahkan jugak gi tengok sukan..
sebab aku perlu hand in the time table n make sure
semua cikgu2 check dulu jadual tuh...
if anything need to be redo...
so aku akan buat dengan kadar segera..


so mmg adalah cikgu2 yg tidak puas hati..
dah nak buat camner...
banyak sangat constraint yang aku kena ikut..
then they kept saying that buat guna komputer nih
mmg ler menyusahkan orang skit...

duhhh...
what is the problem..



malas aku nak layan...
lagipun its not really a major thing.

sempat ler jerit2 kejap masa sukan...
best release tension..
tapi akak2 yang ok tuh...
sokmo2 duk bagitau aku jgn dok seronok sangat
aku tuh kan mengandung...
haha...
sorrrly..
aku kalau bab sukan nih mmg aktip sikit...

0 Comments:

Post a Comment