Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 09, 2009

salam semua... hehe


adapun tadi...
eh bagi salam dulu...


salam semua..

okeh sambung...
adapun tadi pas balik dari sekolah aku berhajat nak terus ke Kangar..
nak beli barang skit..
tapi Hn cakap balik dulu sebab petang kang mmg nak gi sana...
so balik...
makan...
solat....

then aku rehat kejap sementara tunggu Hn balik...
around 3 something dia balik then dia bagi aku bungkusan ni..

jeng.. jeng.. jeng...
nun dari Kota Kinabalu...

terkujat gak aku..
sebabnya aku tak expect something from there..
ropanya...
ini yang sampai..

































thank kak Ila..
i'm so loving it..
dah try pakai pun..
mmg senang sangat..

insyaallah ada rezeki nanti nak beli lagi..

0 Comments:

Post a Comment