Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 03, 2009

sleep or not..


semalam pas je abis buat kerja2 sekolah..
around 11...

lepas jer suruh twin tido..
aku sebolehnya tak mo dorang tido lambat
especially time sekolah..
so dlam 1030 mmg aku dah kerah suruh tido..

but being them..
selagi aku tak tido n tutup lampu..
toksah ler harap dorang nak tido
melainkan mmg dorang penat sangat dan tertido dengan sendirinya..

so semalam agak lewat ler..
jadi around 11pm aku pun off laptop then terus tido..
since the twin tido atas katil..
aku pun muat2kan ler diri aku di atas katil juga..
sebab selalunya Hn akan tido dengan Nisa..
aku tido ngan Yana..

n..




semalam aku tak boleh tido..
jenuh pejam mata..
tapi tak lelap jugak..

aku pun tak tau kul bape aku betul2 lelap..
aku risau sangat sebab aku takut aku letih kat sekolah..
dan mmg harini di tambah dengan mood marah2..
aku mmg sangat letih..


picture credit to Yahoo Image Search
camne..
then i came across this web blog 
i have something to read.. so off for now..
i'll continue this later 
daaa..



0 Comments:

Post a Comment