Skip to main content

sleep or not..


semalam pas je abis buat kerja2 sekolah..
around 11...

lepas jer suruh twin tido..
aku sebolehnya tak mo dorang tido lambat
especially time sekolah..
so dlam 1030 mmg aku dah kerah suruh tido..

but being them..
selagi aku tak tido n tutup lampu..
toksah ler harap dorang nak tido
melainkan mmg dorang penat sangat dan tertido dengan sendirinya..

so semalam agak lewat ler..
jadi around 11pm aku pun off laptop then terus tido..
since the twin tido atas katil..
aku pun muat2kan ler diri aku di atas katil juga..
sebab selalunya Hn akan tido dengan Nisa..
aku tido ngan Yana..

n..




semalam aku tak boleh tido..
jenuh pejam mata..
tapi tak lelap jugak..

aku pun tak tau kul bape aku betul2 lelap..
aku risau sangat sebab aku takut aku letih kat sekolah..
dan mmg harini di tambah dengan mood marah2..
aku mmg sangat letih..


picture credit to Yahoo Image Search
camne..
then i came across this web blog 
i have something to read.. so off for now..
i'll continue this later 
daaa..



Comments

Popular posts from this blog

House of Rugby, Arau

kalau sampai ke Arau.. jemputlaaa singgah ke House of Rugby..
  FLYHALF Lamb Chop RM15 (free iced tea/syrup)

FLYHALF Chicken Chop RM10 (free iced tea/syrup)

Nasi Ayam RENDANG TOK PAH RM5 (free iced tea/syrup)

lepas dekat 3 weeks open baru naik sign board.. semua nih kerja Hn dengan budak2 dia my part hanyalah tolong2 di dapur..

something...

Fuhh settle satu bab.. tapi yg menunggu masih ada lagi few things.. but now time to rest kejap.. lgpun mau dengan kerja nih tak pernahnya habis.. so yeah take it easy nooo.. wow, cepat jer kan masa berlalu... dah nak habis penggal persekolahan 2016.. (ayat standard cikgu2 menjelang hujung tahun)

Alhamdulillah quite a lot of things happen, byk benda yang tak jangka tapi syukurlah terima semua tuh sebagai ilmu dan rezeki yang Allah kurniakan.. in shaa Allah will do my best in all.. thanks atas kepercayaan yang diberikan..




something we're organizing for this coming December... ahli keluarga sebelah mama dari Selangor akan datang untuk family day di Perlis.. yeah it's our time to handle the program.. In shaa Allah we're planning for the best. Place to stay dah booked, now nak plan for activities pulak..




aktiviti setiap hujung minggu, in shaa Allah selagi ada daya dan kesihatan yang baik akan pi laa jenguk dorang.. mau x pi rasa something pulak.. praying they will be able to a…

Penang with SKTTians

Hello November... 
22 Okt ritu geng sekolah ke Penang.. its a day trip jer saja jalan2..
penang trip with friends was superb.. we're actually waiting for this.. we really need a break from school work and spend some time togethers.. Alhamdulillah dipermudahkanNya segala urusan kami ke sana.. 
started the journey at 830am...



singgah rest n relax kat Gurun untuk bfast... then off we go..

sonoklaaa mek nih dapat naik bas.. masa nih abg Afi n Hn gi UPM for rugby twin pulak ada di rumah my inlaw sonok dapat tengok laut kata Aisyah... yolah before this mmg lain laa rasanya  kalau naik kereta jer atas jambatan tuh.. x puas nmpk laut..

first destination was Bukit Bendera.. excited semua nak naik cable car tapi SubhanAllah punya ramai orang... we reached there around 12 kot or earlier tapi dimaklumkan at 2pm baru dapat naik... di tambah dengan hujan renyai2 time tu so we decided to move to our next destination..

 choose to babywear Aisyah even she's not a baby anymore.. dengan orang r…