Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 13, 2009

suprise......

ememe..


oh ye..,
lupa nak story..

masa Hn balik dia bagitau ada bungkusan tuk aku..
hehe..
aku dah tahu apa isinya..


haha..
tapi idakler kelam kabut nak buka..
tunggu proper time baru buka..

Hn tanya beli apa lagi..
aku cakap baju jer..
senang..

hehe..
lagipun mmg baju pun aku beli..
n seluar..
n skirt...


tuk kegunaan di waktu perut semakin membesar..
haha..

so korang layan jer lah..






my thanks to An..
sebab tolong carikkan skirt nih...
aku kan penah beli suar dari An..
aku suka ngan material dia..
yang bagi aku sesuai dengan keadaan aku sekarang..

so aku minta dia carikan kot ada skirt dari material yg sama..
mungkin rezeki aku dan rezeki dia..
supplier kata ada..
haha..



aku akan pakai dengan baju ala2 kimono utk ke sekolah...
sebab baju kurung dah limited..

2 comments:

  1. letak la gambo yg eina beli tu..

    heheheh semakin besar perut mmg byk la pakaian yg tak blh nak pakai..kena la pki pakaian pregnant..tapi tak byk pilihan sgt la kan..

    ReplyDelete
  2. mmg nak letak Ena...
    tapi tak boleh nak upload...

    k lah
    iena letak dalam fotopages...
    nanti iena link ke sini ye

    ReplyDelete