Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 23, 2009

to Mahsuri



( mak ai bulatnya muka aku pakai tudung nih.. haha.. beli kat pasar malam jer)

ok now this is what we did yesterday..
hehe..

we decided to pay a visit to Mahsuri..
sebab aku ada plan nak deliver di sana..
insyaallah kalau sempat di sana lah...
kalau tak sempat nak buat camner kan..

so around 230 kami gerak ke sana...
eh cam lebih kurang sama jer ngan waktu kuar gi Giant..
hehe..

sampai dekat kul 3 jugak..
dekat kaunter tuh cakap nak check sebab insyaallah plan nak bersalin di sini..
so dorang buat check urine...
then suruh aku naik atas jumpa doktor..

hehe..
aku tak tau boleh amik gambar ke idak di sini...
tapi aku sempat snap gambar twin dok main dekat playground..

then masuk jumpa doktor...
cakap ler apa2 yang patut..
then aku bagitau nak scan baby..
sebab dia tanya nak buat apa harini..

aku ingat nak buat scan 3D/4D 
tapi alkisah doktor pakar tiada...
so buat 2D pun oklah.. 
sebab aku nak tengok keadaan baby aku...
hehe...


and 




to be continued...



0 Comments:

Post a Comment