Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 11, 2009

apa nak jadi nih... part 1


okeh apa yang aku nak tulis di sini..
adalah apa yang telah berlaku ke atas diriku harini..

adehhh saspen je bunyi..

as usual bangun pagi, mandi, solat then siapkan twin ke sekolah..
harini dorang akan menumpang di Pasti jer sebab..
Hn is not around n kawan dia pun ada meeting di Kulim...
so takdak sapa yang boleh amik n antar twin ke pra...

lepas je antar twin aku terus gerak ke sekolah..
sebelum simpang ke tambun tulang aku dah realize..
Kancilku ada masalah..
the temperature is moving toward H...
which is not good..

bila semakin mendekati kedai family Leed..
temperature semakin naik..
aku dah cuak..
tapi masih boleh maintain bawak sebab perkara nih
dah melanda aku beberapa kali..

bila je dial tuh melebih takuk ke dua...
kira baper percent je nak sampai H..
aku terus berhenti n call Hn..
yolah dia pakai keta tak penah pun jadi problem gini..

dia bagi ler advice serba sedikit then aku gerak jugak..
dalam hati dok berdoa semoga selamat sampai sekolah..

sampai je kat sekolah..
tutup enjin keta.. terus enjin sedikit berasap dan apa ye..
ala bunyi bila keadaan terlalu panas tuh...

terus aku gi carik Cikgu Kh....
dia kawan kepada Hn..
so aku mmg dok harap kat dia jelah..

dia cakap dia akan tolong tengokkan..


0 Comments:

Post a Comment