Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 11, 2009

apa nak jadi nih... part 2..



so pas naik letak bag..
aku turun semula..
sempat jengok perhimpunan pagi sekejap sebelum gerak ke kereta semula..

aku tengok Cikgu Kh dan beberapa cikgu lain dok tengok kereta aku..
aku pun tak tau pe masalahnya..
sampai ler..
bila cikgu2 tu masukkan air dekat radiator (yeke) 
ala tempat letak air yang panas tuh..

aku nampak air yg dimasukkan tuh meleleh melalui
paip2 yang bercambah dalam enjin tuh..
dan cikgu sorang tuh cakap..
paip bocor nih..

mmg tak masuk langsung air dalam tangki..
dorang plan nak bawak gi kedai pomen..
tapi melihat kondisi kebocoran..
they decide to call the pomen only..

aku mmg serabut sungguh kalau bab kereta nih..
yelah dah baper kali masalahnya..
aku letak sepenuh kepercayaan pada cikgu Kh utk tolong aku..
Hn pun dah aku maklumkan..
dia pun dah contact sendiri dengan cikgu tuh..

around 10 ++..
Hn called cakap kawan dia akan datang check kereta..
aku time tuh tengah jaga exam nun di tingkat 2..
huhu..
bayangkan kena turun ke tingkat 1.. nak amik kunci kereta..
then turun pulak ke bawah tuk buka kereta..
then naik balik atas tuk jaga exam..

tapi mujur tak sempat aku nak buat semua tuh..
cikgu Kh dah naik carik aku di atas....

dipendekkan citer...
kereta aku telah di bawak ke kedai pomen...
aku tak tau kondisi kereta aku sekarang..
Hn cakap kawan dia akan amik kereta tuh dan hantar ke rumah..

cikgu Kh pesan kalau apa2 hal dia akan call bagitau..
pasal nak balik dari sekolah tadi pun depa dah risau..
camner aku nak balik..

tapi itu small matter lah..

so sekarang aku kena tunggu kereta tuh..
semoga ia segera sembuh..
to cikgu2 yang membantu terima kasih sangat..

kalau kondisi aku mengizinkan..
aku harap aku tidak akan menyusahkan sesiapa...
tapi tahu sajalah..
keadaan aku sekarang..

tu pun dah kena tegur ngan akak2 dalam bilik guru..
dorang suruh aku rehat.. 
n jgn dok bergerak kuat sangat..

depa yang risau..
aku bukan tak risau..
cuma aku tak suka nak lengahkan orang lain..


0 Comments:

Post a Comment