Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 07, 2009

bila nangis.. kena marah... pastu.. kena pujuk...




haha.. 
kan abahnya takdak..
so aku jelah yang kena layan, marah, n bising2 kat dorang...

haha kejadian nih lepas aku baru jer marahkan Nisa..

well actually i was trying to take a nap..
pastu tetiba dengar si Nisa dok meraung2..
tetiba je angin tak berapa ok aku datang...
so mmg kena laser tahap gaban ler si Nisa..

then aku rasa amat bersalah n pujuk ler dia balik...
so u all tahu
si Nisa sangat ler rapat dengan abahnya...
so aku call Hn bagi dia cakap..
ropanya Hn tengah tido..
terkujat dia dapat call dari Nisa yang dok nangis2..
haha..
silap aku jugak...

pastu cakap ngan Nisa (kira janjilah) nak belikan slurpee..
she loves it so much...

then..
bermulalah sesi video yang tah apa-apa nih..





0 Comments:

Post a Comment