Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 11, 2009

bingung... Melaka


eh korang...
yelah korang yang baca blog aku nih...

korang tahu tak apa tempat best tuk di lawati di Melaka...
insyaallah cuti sekolah nih kami akan ke Melaka...
Hn nak gi tengok kejohanan rugby..
at the same time nak bawak twin berjalan2..

alhamdulillah tempat tinggal dah ada..
kawan Hn suruh lepak umah dia...
kiranya cam sewa homestay ler...
tapi dia tak suruh bayar pun...
tapi faham2 sendirik la kan...
takkan nak duduk rumah orang free2..

mungkin kami akan pergi dengan sorang kawan Hn...
hehe...
walaupun aku sanggup gi ngadap rugby..
tapi Hn kata..
baik aku duduk umah jer...
lagipun game bukan sepanjang hari..
so biar aku ada time rehat..
then boleh gi jalan2..


masalahnya aku tak tau mana nak pi kat Melaka tuh...
yang aku tau..
hmm apa ek..




eh serius aku tak tau mana aku nak pi...
any suggestion..
tuk aku yang tak ketahuan nih..


0 Comments:

Post a Comment