Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 09, 2009

Family return... aku bahagia...


kali nih balik Kulim sangatler meriah..
mana tak nya..
semua adik beradik aku balik...

best sangat..
jarang sangat nak boleh jumpa...
semua sibuk dengan tugasan masing2..

tapi alhamdulillah kalini semua dapat berkumpul..

aku balik kan ari jumaat...
so time tuh adik2 aku belum sampai kecuali adik yang kecik ler..
sebab sekarang dia cuti mid sem UniKL..
so dia mmg dah ada di rumah...

the next morning... ari sabtu..
aku hanya lepak di rumah..
yolah Hn kan takdak..

so petang tuh adik aku.,.. si DD sampai..
best.. aku dah lama tak jumpa dia..
rindu sangat...
dapat adiah kasut dari dia..
nanti aku letak gambar...
dia pun berkenan n beli satu... tapi rona berbeza..
thanks alot dear..
walaupun sekarang aku takleh lagi nak pakai kasut tuh...
(alkisah.. kasut tinggi maaaa).. mama pun dah sound jgn dok pakai lagi...
n nak dijadikan citer dek kerana kaki aku pun kembang semangkuk..
so mmg tak leh pakai le lagi...

twin dapat baju Upin n Ipin...
tima kasih bagi pihak mereka berdua..

pagi Ahad... around 3 am.. adik aku Lan n Nurul sefamily tiba...
huhu.. tapi mmg aku tak sedar pun..,.
pagi tuh bangun dengar sora si kecik adam...
haha...

then gi pasar..
abah cakap nak buat kenduri harini..
makan2 sekeluarga...

best..



0 Comments:

Post a Comment