Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 02, 2009

Gila betul lah shopping



okeh.. just want to upload some of picchas taken during our shopping day at JJ..


at my mom's.. getting ready to go.. haha.. besaunya aku sekarang..

sempat lagi dalam ladies pun nak amik gambar.. bukan pe aku tak penah lagi amik gambar dalam ladies.. ni puh gagah amik sebab takdak sapa.. twin kat luar ngan Hn


lepas tengok Geng.. headed to FOS.. Hn nak carik baju kerja... ni gaya lepas kena marah.. sebab depa dok main sorok2 dalam FOS.. aku dah le tak larat nak kejar.. Hn pulak kan dok tengah menerai baju.. so dapatler sorang sekali cubitan..  n kuliah Sabtu..


sebab tujuan utama pun shopping kan.. so this is our damage for that day.. ini setelah di 'sort' mengikut tuan empunya barang.. 
haha dari kiri - barang Hn, barang baby, then barang twin n last but not least my new collections


and tidak dilupakan my new shoe n a cushion cover..  tima kasih Hn...

hehe..

now the complete collection..

barang twin.. ada baju n suar baru

barang aku.. blouse tuk gi school n jalan2

barang Hn.. shirts for work n pants.. erksss album gambar pun ada

last but not least... mujur ada checklist.. bebarang for newborn baby.. hehe.. alhamdulillah
hampir selesai..


puas hati shopping..
haha..
(gelak jahat)

dan tidak dilupakan..



magazines n hair accesories for twin



- bankrupt aku gini...




0 Comments:

Post a Comment