Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 22, 2009

jom... ikut...


alkisah plannya dah berkurun..
tapi tulah semedang jer sibuk..
dan tak sempat nak pegi..

so memandangkan arini masih lagi cuti sekolah...
ari terakhir laks tuh..
aku gigihkan jua tuk ke sini..

ke mana..

Wang Kelian..




ahha..
poyo jer kan.. camler jauh sangat nak pegi tuh..
mmg dekat jer..
cuma aku ngan Hn mmg jarang sekali kalau nak ke sini..
panas sama kot..
Hn tuh tak boleh tempat2 panas ginih.,

tapi kalau bab training budak panas mana pun ok jer kan
wink..wink..

hasil rembatan..
actually banyak lagi..
tapi ni jelah yang menarik pun.,.
haha,..

menarik jer...
aku cuma beli... bakul tuh tuk buat barang baby.. n yang kecik atas tuh..
tuk isi pape yang patut..

pastu bila aku beli bakul tuh.. anak dara aku yang sorang tuh pun sibuk ler nak jugak
bakul aka bag rona pink..
dia mmg menggilai setiap apa yang berwarna pink..
cuba teka sapa..

haha..
then aku beli bunga hiasan dinding n bunga buat letak atas meja
ishhh nak ikutkan aku nih kurang suka tapi sejak dua menjak nih cam
menarik dan tertarik pulak..


0 Comments:

Post a Comment