Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 30, 2009

ke klinik...


harini aku mc lagi..
actually nisa yang tak sihat..
kemarin dia muntah2..
sian dia..

petang kemarin lepas antar adik Hn kami ke pasar malam..
nisa dah pucat.. pastu muntah.. badan dia pun sejuk jer..
aku dah risau..

waktu tuh mmg takdak dah klinik yang buka..
tambah2 ari ahad pulak tuh...
so alternatifnya kami ke farmasi dulu..
amik ubat..

dapat ler ubat muntah, demam n senak perut..
malam pas makan serba sikit... makan ubat.. nisa terus tido..
sian plak dia..

yolah dia tuh dahler manja dengan Hn..
so Hn kan cam sibuk sikit..

tapi bila dia dah tido.. badan nisa cam suam2 skit..
mungkin nak demam..

so pagi tadi..
tengok cam lembik semacam jer..
aku pulak headache jer..
so takpelah kami rehat jer di rumah...

around 10 am baru kami tiga beranak breakfast..
aku buat scramble egg, goreng sosej n makan bersama roti..
twin aku biarkan mandi lewat sikit..

badan aku mmg rasa tak sedap jer..
sakit kepala datang dan pergi..

petang around 230pm kami bawak nisa ke klinik untuk checkup..
walaupun dah amik ubat tapi kena check jugak..
aku masuk check sekali..




alih2 dapat ubat n mc arini..
 

0 Comments:

Post a Comment