Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 20, 2009

kemas rumah.. shopping online

arini aku sempat masak 2-3 jenis lauk pauk tuk lunch....
dah santap pun tadi..
pastu 
tetiba cam rajin pulak..
pi mengemas bebarang dekat dapur..

bukan pe rumah kuarters ni dapurnya kecik jer..
kabinet dapur pun takder..
cuma ada ler ruang tuk storage..
and aku dah sumbat segala macam tupperwarenya product n pinggan mangkuk
yang tak terpakai..

n tadi lepas buat cleaning tuh..
beberapa barang yang tak guna aku buang..
huhu..
jgnler cakap membazir ek..
sebab mmg ada antaranya yang dah tak boleh guna n mmg aku tak guna pun..
nak bagi kat orang 
tak molek sangat kondisinya..



so apa lagi pas dah kerja teruk..
badan aku pun mula lah sengal2 sana, sakit2 sini..
hehe..
apa leh buat..
kekadang kerja nih kena jugak kita yang buat kan..
nak harapkan orang.. ish selagi terdaya aku usahakanlah..

n petang nih..
aku sedang menantikan beberapa barang yang aku beli online..
one from Ena and satu lagi from KedaiChomel

satu tuk kegunaan aku..
n satu lagi insyaallah adalah utk baby aku..
tak sabarnya...

tapi Hn pulak sibuk arini..


0 Comments:

Post a Comment