Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 06, 2009

layan...

alhamdulillah aku dah sampai kat Kulim...
Hn yang asalnya akan antar aku sampai sg dua je sebab dia akan naik bas ngan bebudak rugby..
tapi nak dijadikan citer... bus pulak tayar pancit..

so pas antar aku kat umah my mom..
dia semayang bagai...
then terus patah balik ke sg petani sebab bas ada kat situ..

aku rasa dorang teruskan jugak kot perjalanan ke Teknik Krian..

aku selalu sembang ngan sorang blogger jugak nama dia An..
from An-wardrobe tuh..
dia sokmo tanya aku tak tengok tv ke malam2..

kalau kat umah mmg aku jarang tengok tv..
especially malam.. 
sebabnya aku pilih tuk online or buat kerja pape yang patut...
so kids will always be in front of the tv..

tapi malam ni aku telah menonton satu cerita melayu..
apa ek tajuknya..
sedahan tak setangkai...
kisah hidup bermadu..
isteri yang dimadu tak kisah tapi mak mentua pulak 
yang beria memisahkan mereka...

sian aku tengok..
tapi citer best ler jugak..
yolah aku kan jarang nengok tv..
so layan jer lah tadi...
sebab cam tak tau pe nak buat...
twin laks dok main laptop..


0 Comments:

Post a Comment