Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 27, 2009

marah... sedih.. geram...


adeh la..
ponatnya badan den...

huhu..
mana taknya..
tadi petang kul 3-5 aku ada kelas tambahan sbt tuk year 5..
lepas tuh aku kena tengok bebudak latihan silat sampai kul 6..

menambahkan tension dan penat aku adalah sikap budak2 yang sambil lewa bila belajar..

aku tak marah dorang nak main dalam kelas tambahan aku..
sebabnya mmg aku dah kenal perangai bebudak tuh..

tapi yang buat aku geram..
bila time silat tuh..
tenaga pengajar luar yang datang ajar..
bebudak nih boleh dok main gelak2 tak serius langsung masa dok bersilat tuh..

aku cakap kat Hn..
'alah besalah budak2 mmg ler gitu'
tapi dalam hati aku sangat tidak berkenan dengan sikap mereka..
tak hormat langsung tok guru dok mengajar kat depan..

tok guru tuh pulak segan dengan aku..
yelah budak2 tuh buat main2 jer..




0 Comments:

Post a Comment