Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 30, 2009

mesej dari Puan Leed.... hasilnya...

tadi petang around 7 something..
tetiba je Leed antar mesej...

terkujat gak aku..
yolah tetiba jer kan...
hehe...
ingatkan ada apa ropanya di suruh aku ngantar penyertaan sempena pembelian T-shirt Polo..
haha...
memula baca tu cam lawak jer..

yolah takkan ler elok aku pakai baju saiz s-m..
dah tuh nak masuk pertandingan pulak tuh..

tapi dek kerana menyokong kengkwan..
aku turutkan..
ala bukannya susah pun..
sarung jer t tuh...
pastu amikler gambar depan cermin..

yelah sapa nak tlg amik gambar aku kan..
nak harapkan Hn.. idak ler dia..
si kembar nih... boleh ler gagah... tapi dorang lebih senang jadi pemerhati...

so aku amikler beberapa keping.. guna hp jer ye Leed... boleh kan..
sebab leed cakap digital maaaa...

so aku combine ler gegambar tuh guna Photoscape...
sebab dah gambar depan cermin... 
dengan lighting ke laut...
pose toksah citerlah... ke sungai dah..

haha...
dah tadi aku dah antar penyertaan..
harap leed tak reject..
sebab alkisah aku dah combine2 gambar tu...
hehe...



nilah hasilnya..
yang tak seberapa...

gelakkan jer...
bukannya aku dengar pun..
haha...
aku pun gelak jugak...
haha....

alkisah... 
si mama yang poyo...


0 Comments:

Post a Comment